piątek, 19 grudnia 2014

Proloque

Zastanawialiście się kiedyś  jaka wartość może mieć miłość?Z pewnością większość z was tak.Lily  także.Jej miłość do pewnego chłopaka  jest wystawiana na wiele prób.Jak to w związkach bywa są wzloty i i upadki.Ale najważniejsze jest to żeby się podnieść i  pokonywać przeszkody razem.Lily jest zwykłą nastolatką z Polski.Jej rodzina jest bardzo zamożna.Dziewczyna jednak nie ma rodzeństwa to jest to czego zawsze zazdrościła Selenie...Czy jeden dzień może wszytko zmienić ? Czy Lily  przekona się co do swoich uczuć ?Czy Kieran będzie gotowy na nowe uczucie?Czy przeszłość ich dopadnie?......

~~Love~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hej kochani :) Oto i prolog nie jest on jakiś supi i  wgl.Ale ja jestem z niego nawet zadowolona :)
Mam kilka spraw.
1.Jestem amatorką więc nie wymagajcie ode mnie zbyt wiele.
2.Rozdziały będą się pojawiały myślę ,że co dwa tygodnie
3.Niedługo dodam zwiastun bo jeszcze jest nie zrobiony cały czas na niego czekam :)
4.Rozdział namber łan pojawi się 20.12.14r :)
Miłego wieczorku :)
 Viktoria <3

2 komentarze: